Pred enim letom me je Matjaž Remec vprašal: "Kateri model naj pričnem izdelovati?". Brez odlašanja sem mu predlagal zadnjo noviteto in med jadralnimi letali JS 1C Relevation 21 m. Matjaž Remec se je skupaj z Rastkom Kosom odločil, da izdela model v merilu 1/2,5 z razponom kril 8,4m v FES izvedbi. Za pomoč sem se obrnil na Erazma Polutnika, ker ima jadralno letalo JC1C Relevatin 18 m. Erazem nam je takoj ponudil pomoč. Priskrbel je načrte proizvajalca Jonker Sailplanes iz Južnoafriške republike in nam omogočil ogled njegovega jadralnega letala. V začetku meseca novembra je Rastko pričel s konstrukcijo modela. Matjaž pa je na podlagi teh načrtov začel z izdelavo jadralnega modela. Preko celotne zime in pomladi so se odvijala intenzivna dela za izgradnjo modela. Vse skupaj se je končalo s prvim poletom v nedeljo 3.avgusta, v Lescah. Model JS 1C je izpolnil vsa pričakovanja, celo presegel jih je. Potrebno je urediti še nekaj malenkosti, ki so stalnica pri vseh novitetah. Dobili smo odličen jadralni model, ki nudi širok spekter letenja in omogoča neodvisnost, ker letenje z njim ni odvisno od vlečnih modelov.

Uroš Šoštarič, Kranj 4.8.2014

Slike

"Presežek" je bila letošnje leto največkrat izrečena beseda na kampu Aerozaprega.si, Livno 2014. Letošnje leto smo beležili 5. zaporedni kamp v Livnem.

Po obdobju severnega in južnega vetra se je vreme nekako ustalilo. Tako nas je v Cerkvenjaku pričakal rahel južni veter, ki pa je bil ravno toliko močan, da je razpihaval termiko in nam onemogočal termično jadranje.

Vleka modela jadralnega letala DG 800 v merilu 1/3 (6m) z motornim zmajem na letališču v Ajdovščini.

Modelarji AK Novo Mesto prirejajo srečanje Aerozaprege že od samega začetka teh srečanj. Tradicionalno imajo termin v prvi polovici meseca maja, če le vreme to omogoča.