Minilo je preko dvajset let odkar je modelar Vlado Kobilica iz Bleda izdelal prvi model v celoti iz kompozitnih materialov v tako imenovani Full GFK tehniki.

Model je bil maketa jadralnega letala DG 600 17 m v merilu 1/4 razpetine 4,25 m in težine cca 6 kg ter s profilom Ritz 3. Za tisti čas vrhunski model in eden prvih izdelan v celoti iz kompozitnih materialov s sodobno tehnologijo. Model je pokazal odlične letalne sposobnosti predvsem za dinamično letenje na pobočju kot tudi za letenje v aero zapregi. Z razvojem jadralnih letal in tehnologije se je tudi Vlado odločil za izdelavo drugega modela, in sicer makete jadralnega letala DG 1000S 20 m v merilu 1/4 razpetine 5 m in težine cca 9-10 kg s profili HQW. Modelu je dodal flape, katere jadralno letalo nima, a so modelarju pri letenju v veliko pomoč. Kot je bil uspešen prvi model je bil drugi še boljši predvsem zaradi novejše aerodinamike in tehnologije. DG 1000S 1/4 je odličen model za aero zaprego in ravninsko jadranje. Oba modela sta bila izdelana tudi v večih variantah, in sicer z elektro pogonom v nosu modela ali pa z tako imenovano "žirafo", oziroma elektro pogonom skritim v trupu za krili. Z razvojem FPV tehnike letenje pa je mogoče DG 1000S opremiti tudi s to tehnologijo in hkrati z elektro pogonom kar je trenutno najsodobnejša tehnika in trend v modelarstvu. Kot tretji model pa si je Vlado Kobilica izbral domače slovensko jadralno letalo Apis 15 m. Model je izdelan v merilu 1/2,5 in ima razpon kril 6 m in tehta cca 12 kg z najnovejšimi HQ profili. Jadralno letalo in s tem tudi model sta specifične oblike in s tem je podana še dodatna širina projektu, kateri se je po prvih letih v teh dneh izkazal, za še en zelo uspešen model. Vladu tudi v bodoče želimo čimveč uspešnih projektov in obilo modelarskega užitka.

Več slik